Grundet en systemopdatering, kan nogle brugere opleve forsinkelser på registrering af optjent cashback d. 16. og 17. juli. Vi beklager ulejligheden.

Når vi registrerer dit køb, får din transaktion en status. En transaktion kan have 4 forskellige statusser:

  • Reserveret: Dit køb er allerede registreret, men pengene er ikke trukket i din bank endnu. Når pengene er trukket, vil både købsbeløb og cashback fremgå.
  • Afventende: Når din transaktion registreres efter dit køb, står din optjente cashback som “afventende” på din cashback-saldo i Mit Spar Nord. Din cashback er registreret, men endnu ikke tilgængelig.
  • Bekræftet: Din cashback skifter status til ”bekræftet”, når vi har modtaget betalingen fra partneren. Du kan først udbetale til din Spar Nord-konto, når din cashback er bekræftet, og din saldo overstiger 100 kr.
  • Refundering: Såfremt du foretager en refundering af dit køb, f.eks. ved en returvare, registrerer vi dette som en refundering, og din cashback fraregnes din cashback-saldo.
  • Annulleret: Såfremt din cashback-transaktion bliver annulleret, kan det f.eks. skyldes, at den forretning, du handlede hos, er gået konkurs og derved ikke kan afregne din cashback for dit køb.