Grundet en systemopdatering, kan nogle brugere opleve forsinkelser på registrering af optjent cashback d. 16. og 17. juli. Vi beklager ulejligheden.

Manglende cashback?

Såfremt du imod forventning ikke har modtaget cashback på dit køb med dit tilmeldte betalingskort, kan du oprette en sag her.
Vores kundeservice bestræber sig på at behandle sagen inden for 48 timer.

Bemærk:
Dit betalingskort skal have været tilmeldt programmet inden dit køb hos partneren.
Der skal være gået mindst 3 dage fra dit køb, til du kan oprette en sag.
Har du handlet hos en deltagende webshop, skal du være opmærksom på, at webshoppen først trækker beløbet fra dit kort, når de afsender din bestilte vare.

Oftest stillede spørgsmål

Om cashback

Hvad er cashback?

Hvordan virker cashback?

Hvilke fordele får jeg med cashback?

Tilmelding

Hvordan kommer jeg i gang med at optjene cashback?

Hvem kan bruge cashback?

Hvad koster det at tilmelde sine kort til cashback?

Kan jeg optjene dobbelt cashback?

Udbetaling

Hvad kan jeg bruge min cashback på?

Hvordan får jeg udbetalt min cashback?

Sikkerhed

Har jeg mulighed for at slette min cashback-konto?

Hvordan er sikkerheden hos cashback?

Partnere

Hvor optjener jeg cashback?

Hvor meget cashback optjener jeg hos partnerne?

Cashback-saldo

Hvornår registreres min optjente cashback?

Hvad er “reserveret”, “afventende” og “bekræftet” cashback?

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg ikke har fået registreret min cashback?

Cashback Travel