Nyhed! Spar Nord Cashback bliver en del af Cashback med Visa. Læs mere om, hvad det betyder for dig her.

Manglende cashback?

Såfremt du imod forventning ikke har modtaget cashback på dit køb med dit tilmeldte betalingskort, kan du sende en e-mail til support@sparnord-cashback.dk
Vores kundeservice bestræber sig på at behandle sagen inden for 48 timer.

Bemærk:
Dit betalingskort skal have været tilmeldt programmet inden dit køb hos partneren.
Der skal være gået mindst 3 dage fra dit køb, til du kan oprette en sag.
Har du handlet hos en deltagende webshop, skal du være opmærksom på, at webshoppen først trækker beløbet fra dit kort, når de afsender din bestilte vare.

Oftest stillede spørgsmål

Om cashback

Hvad er cashback?

Hvordan kommer jeg i gang med at optjene cashback?

Hvordan virker cashback?

Hvilke fordele får jeg med cashback?

Cashback med Visa

Hvordan får jeg adgang til min bruger?

Hvad er Cashback med Visa?

Hvordan får jeg appen?

Hvad sker der med min saldo?

Udbetaling

Hvad kan jeg bruge min cashback på?

Hvordan får jeg udbetalt min cashback?

Partnere

Hvor optjener jeg cashback?

Hvor meget cashback optjener jeg hos partnerne?

Kan jeg optjene dobbelt cashback?

Cashback-saldo

Hvor ser jeg min saldo?

Hvornår registreres min optjente cashback?

Hvad er “reserveret”, “afventende” og “bekræftet” cashback?

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg ikke har fået registreret min cashback?

Sikkerhed

Har jeg mulighed for at slette min cashback-konto?

Hvordan er sikkerheden hos cashback?