Vores kolleger i kundeservice er klar til at hjælpe dig
Mandag til fredag: kl. 10.00 til 12.00 og kl. 12.30 til 15.00
E-mail: support@sparnord-cashback.dk
+45 70 60 57 52

Manglende cashback?
Såfremt du imod forventning ikke har modtaget cashback på dit køb med dit tilmeldte betalingskort, kan du sende en e-mail til support@sparnord-cashback.dk
Vores kundeservice bestræber sig på at behandle sagen inden for 48 timer.
Bemærk:
Dit betalingskort skal have været tilmeldt programmet inden dit køb hos partneren.
Der skal være gået mindst 3 dage fra dit køb, til du kan oprette en sag.
Har du handlet hos en deltagende webshop, skal du være opmærksom på, at webshoppen først trækker beløbet fra dit kort, når de afsender din bestilte vare.
Oftest stillede spørgsmål
Om cashback
Hvad er cashback?
Cashback er et loyalitetsprogram, der giver dig penge tilbage på dine køb, når du betaler med dit Visa Debit- eller Visa Kredit-kort hos én af de flere hundrede butikker, webshops og restauranter, vi samarbejder med over hele landet. Bemærk, at Spar Nord Cashback bliver en del af Cashback med Visa. Læs mere her.
Hvordan kommer jeg i gang med at optjene cashback?
For at optjene cashback skal du oprette dig med ét eller flere af dine Visa-kort i Cashback med Visa. Tilmeldingen er gratis og tager ganske få minutter at gennemføre. Så snart du har tilmeldt dine kort, optjener du automatisk cashback, når du betaler med dine tilmeldte kort hos vores flere hundrede partnere.
Hvordan virker cashback?
Når dine kort er tilmeldt cashback, optjener du automatisk en procentdel af dit køb, hver gang du betaler med dine Visa-kort hos én af vores tilmeldte partnere. Senest 48 timer efter dit køb bliver din optjente cashback synlig i dine kontobevægelser, som du hele tiden kan følge i Mit Spar Nord. Her kan du også udbetale pengene til din NemKonto, når din optjente cashback overstiger 100 kr. Bemærk, at Spar Nord Cashback bliver en del af Cashback med Visa. Læs mere her.
Hvilke fordele får jeg med cashback?
Hvis du er Spar Nord-kunde med Visa-kort, kan du med cashback optjene penge, når du handler hos flere hundrede butikker, webshops og restauranter fordelt over hele Danmark. I praksis fungerer det sådan, at du handler hos en tilmeldt partner med dine Visa-kort, som du plejer, og efter dit køb vil vi automatisk sørge for, at du får en procentdel af dit køb tilbage på din cashback-konto. Din optjente cashback kan du udbetale til din Spar Nord-konto, når saldoen overstiger 100 kr., og din cashback er “bekræftet”. Bemærk, at Spar Nord Cashback bliver en del af Cashback med Visa. Læs mere her.
Cashback med Visa
Hvordan får jeg adgang til min bruger?
Følg vores guide til, hvordan du får adgang til din bruger i Cashback med Visa her. Du får naturligvis adgang til alle de samme fordele i Cashback med Visa, som du er vant til. Det betyder, at du fortsat optjener cashback hos +1.700 butikker og webshops, når du handler med dit Visa-kort fra Spar Nord. Herudover får du adgang til en brugervenlig app, vores eShop-univers og hotelplatform med én million hoteller i hele verden.
Hvad er Cashback med Visa?
Cashback med Visa er et loyalitetsprogram, der giver dig penge tilbage på dine køb, når du betaler med Visa hos tusindvis af butikker, webshops og restauranter, vi samarbejder med over hele landet. Se programmet her.
Hvordan får jeg appen?
Når du har fået adgang til din bruger i Cashback med Visa, så kan du hente appen i App Store eller Google Play under navnet ‘Cashbackmedvisa.dk’. Appen er gratis og du har herefter alle dine fordele og din saldo lige ved hånden.
Hvad sker der med min saldo?
Når du rykker din bruger til Cashback med Visa sørger vi automatisk for, at din saldo og dine Visa-kort fra Spar nord følger med din bruger i Cashback med Visa. I Cashback med Visa kan du fremover følge og udbetale din cashback via hjemmesiden eller appen.
Udbetaling
Hvad kan jeg bruge min cashback på?
Du bestemmer helt selv, hvad du ønsker at bruge din optjente cashback på. Når du har optjent 100 kr. på din cashback-saldo, og din cashback er bekræftet, kan du udbetale dem direkte til din Spar Nord-konto på Mit Spar Nord. Læs mere om “afventende” og “bekræftet” cashback under “Cashback-saldo”. Bemærk, at Spar Nord Cashback bliver en del af Cashback med Visa. Læs mere her.
Hvordan får jeg udbetalt min cashback?
Du kan udbetale din optjente cashback til din Spar Nord-konto, når din cashback-saldo overstiger 100 kr., og din cashback er “bekræftet”. Du kan udbetale via udbetalingsfunktionen i Mit Spar Nord. Læs mere om “afventende” og “bekræftet” cashback under “Cashback-saldo”. Bemærk, at Spar Nord Cashback bliver en del af Cashback med Visa. Læs mere her.
Hvornår har jeg pengene på min konto?
Alle udbetalinger, bestilt til og med torsdag kl. 16, bliver sat i gang den efterfølgende fredag. Herfra går der op til 5 bankdage, før du har udbetalingen.
Partnere
Hvor optjener jeg cashback?
Hvor meget cashback optjener jeg hos partnerne?
Det er den deltagende butik, restaurant eller webshop, der fastsætter, hvor meget cashback, du optjener. I gennemsnit tilbyder partnerne 10 % i cashback af dit køb, men satsen varierer fra partner til partner. På hver partners profilside kan du altid se, hvor meget du kan optjene i cashback.
Hvad sker der med min cashback, hvis jeg returnerer, bytter eller annullerer et køb?
Returneringer, bytninger og annulleringer af køb følger altid hver enkelt butiks eller webshops egen returneringspolitik. Vælger du at returnere eller annullere et køb, betyder det, at du også får tilbagetrukket din optjente cashback på de pågældende varer.
Kan jeg optjene dobbelt cashback?
Hvis du som medlem tilmelder det samme betalingskort til mere end et fordelsprogram udbudt af Loyalty Key, optjener du ikke dobbelt cashback. Du kan dog tilgå din optjente cashback i de fordelsprogrammer, hvor du er tilmeldt, men du kan kun udbetale cashback i ét fordelsprogram pr. gang. Det betyder, at når du udbetaler din optjente cashback via din profil på Spar Nord cashback, vil beløbet, du udbetaler, nedskrives tilsvarende i det andet fordelsprogram, du er tilmeldt, men ikke udbetaler fra.
Cashback-saldo
Hvor ser jeg min saldo?
Du kan til enhver tid logge ind på Mit Spar Nord og se din optjente cashback. Her administrerer du ligeledes dine udbetalinger. Bemærk dog, at Spar Nord Cashback bliver en del af Cashback med Visa, og du derfor i fremtiden skal tilgå din optjente cashback og dine udbetalinger i Cashback med Visa. Læs mere her.
Hvornår registreres min optjente cashback?
Normalt registreres din cashback få minutter efter dit køb, men der kan i nogle tilfælde gå op til 48 timer. Når din cashback registreres, kan du se transaktionen i Mit Spar Nord som enten “afventende” eller “bekræftet”. Inden for 30 dage (oftest hurtigere), når eventuelle returpolitikker for købet er overholdt, vil din transaktionsstatus automatisk skifte fra “afventende” til “bekræftet”.
Skulle det ske, at din cashback fortsat ikke er blevet registreret, kan du oprette en sag og anmode om din manglende cashback her. Du kan også altid kontakte kundeservice, så undersøger vores dygtige medarbejdere sagen. Husk at medsende kvittering for dit køb.
Bemærk, at vi kun efterregistrerer transaktioner, der er op til 60 dage gamle.
Hvad er “reserveret”, “afventende” og “bekræftet” cashback?
Når vi registrerer dit køb, får din transaktion en status. En transaktion kan have 4 forskellige statusser:
- Reserveret: Dit køb er allerede registreret, men pengene er ikke trukket i din bank endnu. Når pengene er trukket, vil både købsbeløb og cashback fremgå.
- Afventende: Når din transaktion registreres efter dit køb, står din optjente cashback som “afventende” på din cashback-saldo i Mit Spar Nord. Din cashback er registreret, men endnu ikke tilgængelig.
- Bekræftet: Din cashback skifter status til ”bekræftet”, når vi har modtaget betalingen fra partneren. Du kan først udbetale til din Spar Nord-konto, når din cashback er bekræftet, og din saldo overstiger 100 kr.
- Refundering: Såfremt du foretager en refundering af dit køb, f.eks. ved en returvare, registrerer vi dette som en refundering, og din cashback fraregnes din cashback-saldo.
- Annulleret: Såfremt din cashback-transaktion bliver annulleret, kan det f.eks. skyldes, at den forretning, du handlede hos, er gået konkurs og derved ikke kan afregne din cashback for dit køb.
Hvad skal jeg gøre, hvis jeg ikke har fået registreret min cashback?
Hvis du senere end 48 timer efter dit køb ikke har fået registreret din cashback, eller du på anden måde oplever problemer, kan du kontakte kundeservice på support@sparnord-cashback.dk. Oplys dit navn, din e-mailadresse og vedlæg en kvittering for dit køb.
Du er ligeledes velkommen til at ringe til kundeservice på +45 70 60 57 52 alle hverdage imellem kl. 10.00-12.00 og 12.30-15.00. Ved manglende cashback anbefaler vi dog, at du sender os en mail inden med din kvittering, så vi har mulighed for at behandle sagen korrekt.
Sikkerhed
Har jeg mulighed for at slette min cashback-konto?
Ja, du kan til hver en tid slette din cashback-konto. Du sletter din konto ved at sende os en e-mail på support@sparnord-cashback.dk. Bemærk dog, at såfremt du sletter din konto, vil du ikke have mulighed for at genaktivere kontoen senere hen. Ønsker du at blive bruger af cashback igen på et senere tidspunkt, skal du tilmelde dig på ny, og din eventuelt optjente cashback på din slettede konto vil være tabt.
Hvordan er sikkerheden hos cashback?
Sikkerheden omkring Cashback er vores højeste prioritet. Løsningen er bygget således, at Cashback ikke tilgår dit betalingskort. I stedet benyttes en PCI Level 1 Compliant udbyder hertil. Al opbevaret- eller transmitteret data er krypteret. Cashback er i øvrigt en ”read-only” tjeneste, og vi trækker på intet tidspunkt penge fra dit betalingskort.